
Mutare casă nouă – când vă pregătiți să vă mutați într-o casă nouă, trebuie să aveți în vedere o serie de pași importanți altfel tranziția nu va fi una ușoară, ci plină de provocări. De aceea vă recomandăm să începeți cu următoarele etape, deoarece de obicei acestea durează mai mult și necesită cea mai mare atenție. Iată cum să va organizați eficient dacă aveți în plan o mutare casă nouă:
În primul rând, va sfătuim să angajați o firma de mutări profesionistă. Obțineți cotații de preț de la 3, 4 firme pentru a obține cel mai bun preț. Trebuie să știți că pentru orice mutare casă nouă puteți fi asistați pe toată durata relocării încă din prima etapă, cea de împachetare și ambalare. Totodată, o astfel de firmă specializată vă poate pune la dispoziție spații de depozitare ce dispun de toate condițiile necesare.
Iată și alte aspecte pe care trebuie să le aveți în vedere:
Școala copiilor
Dacă mutați copiii la altă școală, faceți o vizită alături de aceștia înainte de mutarea propriu-zisă la noua locație pentru a se obișnui cu noul mediu școlar.
Mutare animale de companie
Dacă animalele dvs. de companie nu sunt obișnuite să călătorească, discutați cu medicul veterinar. Transportul poate fi neplăcut pentru unele animale.
Manipulare și transport mobilier
Dacă trebuie să transportați mobilier greu de la un etaj superior, ce nu poate fi cărat pe scări sau în liftul de marfă, trebuie să știți că o firmă de mutări vă poate pune la dispoziție un lift exterior pentru mobilă, foarte util în aceste situații, sau un stair climber cu pentru a transporta foarte ușor pe scări orice tip de mobilier, indiferent de dimensiuni sau greutate.
Achiziționare materiale de ambalare și depozitare de bună calitate
Asigurați-vă că ați cumpărat din timp toate materialele necesare pentru ambalat.
În același timp, poate fi tentant să împachetați cât mai multe obiecte într-o singură cutie mai mare, dar mai multe cutii mici sunt mai ușor și mai sigur de mutat decât câteva cutii grele.
Începeți să vă gândiți la rutina zilnică – la ce lucruri aveți nevoie pentru accesul zilnic, cum ar fi telecomanda, periuța de dinți, veselă, haine – ambalați aceste articole separat într-o cutie separată și la îndemână.
Totodată, scrieți pe fiecare parte a cutiei, deoarece va face lucrurile mai ușor de găsit. Utilizați o culoare pentru a eticheta încăperea în care ar trebui să ajungă cutia și alta pentru conținutul acesteia. Acolo unde este posibil, începeți să demontați mobilierul care nu este esențial. Ultimul lucru pe care îl veți demonta este patul, acest lucru se poate face cu o noapte înainte de ziua mutării.
Nu uitați de folia cu bule – este excelentă pentru împachetarea obiectelor de valoare.
Faceți aranjamente pentru băuturi răcoritoare și mâncare în ziua mutării – veți fi uimiți cât de ușor se uită acest lucru.
Planificați transportul
Planificați transportul între proprietatea veche și cea nouă. Dacă alegeți să apelați la prieteni, toți cei care vă ajută s-ar putea să nu cunoască la fel de bine cartierul în care se află noua casăÎncercați să vă gândiți la modul în care călătoria este afectată în diferite momente ale zilei – aglomerație, drum în construcție etc, deoarece este posibil să aveți nevoie să reconfigurați traseul. Căutați repere utile, cum ar fi magazine, pentru a-i ajuta pe cei implicați în tot acest proces de relocare.
În final, pregătiți o notă pentru noii proprietari în care să le explicați cum funcționează spațiul locativ, spre exemplu codul de alarmă.
Move Solutions pune la dispoziția clienților săi personal cu experiență în orice tip de transport mobilier, în țară sau în străinătate. Totodată, oferă clienților săi atât materiale de bună calitate pentru ambalare, cât și spații de depozitare de tipul unui container maritim. Aceste spații dispun de sistem de supraveghere 24/24 h. În același timp, acestea sunt prevăzute cu găuri de aerisire, astfel că mobilierul și celelalte obiecte depozitate în interior vor fi păstrate în condiții optime, departe de umezeală sau alți factori dăunători.