Grupul VELUX sărbătorește 75 de ani de existență prin evenimente organizate în întreaga lume

Aducem lumina în casa ta de 75 de ani și ne dezvoltăm continuu!

VELUX_75-ani

CEO-ul Grupului VELUX, Jørgen Tang-Jensen (stânga), împreună cu Lars Kann-Rasmussen, reprezentantul celei de-a doua generații a familiei fondatoare și fost CEO al Grupului VELUX.

În urmă cu 75 de ani, inginerul danez Villum Kann Rasmussen a avut o idee care a revoluționat modul în care locuiesc oamenii în prezent. Acum ni se pare normal să locuim în spațiul din podul casei, dar înainte de 1941, aceste spații erau nelocuite din cauza lipsei luminii naturale și aerului proaspăt. Villum Kann Rasmussen a conceput prima fereastră de mansardă care să se poată deschide, iar de atunci VELUX a crescut devenind un grup internațional de companii în peste 40 de țări, în care lucrează aproximativ 9500 de oameni.

A denumit fereastra VELUX, de la “ventilație” (VE) și “lumină” (LUX, în limba latină), cele două elemente vitale din orice locuință confortabilă, sănătoasă. Prima fereastră de mansardă creată în 1941 reprezintă încă baza pentru gama actuală de produse VELUX, iar ideea de a “aduce lumina în casa ta” încă reprezintă motto-ul companiei, ca și acum 75 de ani. Villum Kann Rasmussen s-a autodefinit “inginerul luminii naturale”.

O companie care vibrează și investește în inovație

Deși Grupul VELUX împlinește 75 de ani, rămâne o companie modernă și dinamică, care aderă la schimbare și care investește foarte mult în inovație. Noua generație de ferestre de mansardă VELUX a introdus noi standarde în domeniu, luând în considerare bilanțul energetic al ferestrelor. De altfel, anul 2015 este anul cu cele mai bune rezultate financiare obținute până acum de către Grup.

“Vedem că există o cerere mare pentru soluții eficiente energetic pentru construcțiile sănătoase – iar proprietarii de case cer produse de înaltă calitate la un preț competitiv. Succesul nostru din ultimii 75 de ani are o legătură strânsă cu focusul nostru pe calitate, inovație și gestionarea relației cu clienții ”, spune Noemi Ritea, General Manager la VELUX România.

Produsele folositoare societății sunt parte a formulei noastre de business

Angajamentul față de societate are rădăcini puternice în ADN–ul nostru. Acum 50 de ani, fondatorul companiei a definit “obiectivul Companiei Model”, care susține în esență că principalul scop al Grupului VELUX este acela de a aduce valoare societății, clienților, furnizorilor și angajaților, printr-un comportament exemplar în toate domeniile.

Grupul VELUX este deținut de către Fundațiile VELUX și donează o mare parte a profitului său pentru proiecte pe teme culturale, sociale, de cercetare și protecția mediului. În 2105, fundațiile au făcut 545 de donații, în valoare totală de peste 111 milioane euro.

Aniversarea

Cea de-a 75 –a aniversare va fi marcată pe tot parcursul anului 2016 printr-o serie de activități care vor celebra ideea de a aduce lumina naturală și aerul proaspăt în casele și viețile oamenilor, iar pe data de 1 aprilie 2016, marea aniversare a fost sărbătorită intern în cadrul Grupului VELUX.

Lasă un Comentariu...

*