Institutul Pantone alege anual nuanţa ce va influenţa tendinţele anului ce urmează. Înainte de a stabili care culoare va amprenta anul următor, specialiştii institutului fac studii şi analize în foarte multe domenii. Astfel cercetarea nu se limitează doar la tendinţele modei, ci traversează şi domenii precum cinematografia, gastronomia, arta, turismul, sportul şi tehnica.
De rezultatul studiilor realizate de Pantone ţin cont designeri şi retaileri din întreaga lume, astfel încât produsele ce vor fi lansate pe piaţă să se încadreze în tendinţe.
CONTINUARE – S-a votat! Ultravioletul este culoarea anului 2018
Absolventă a Facultăţii de Filologie, am încercat să dau limbii române ceea ce i se cuvine, cu respect şi conştiinciozitate, să o aşez în ierarhia mea pe unul dintre cele mai înalte locuri. Am comunicat într-o limbă română curată şi corectă, atât ca regizor radio în cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune, între anii 1995-2008, dar mai cu seamă, în presa scrisă, ca redactor la Revista Lacucina, între anii 2007-2013, şi ulterior, din anul 2016 până în prezent în cadrul redacţiei Creative Art Advertising.
Respectând limba română şi citirorii, documentându-mă permanent cu interes şi asumare, informându-mă despre tot ceea ce apare nou în domeniile abordate, scopul meu este de a redacta articole corecte, bogate informaţional, fluente, sistematizate, accesibile şi utile.
Modul în care îmi abordez misiunea, cu dedicare şi interes, se reflectă în rândurile aşternute de mine pentru cititori, cărora doresc să le transmit mesajul cât mai limpede, într-o scriere curată şi corectă.
Oricât de grea ar fi tema abordată, provocarea este foarte mare, reuşind astfel să tratez şi să parcurg orice subiect care ar putea trezi interesul cititorilor sau le-ar fi de folos.