3 echipamente de care ai nevoie în bucătărie dacă ești tot timpul pe fugă

Foarte multe persoane își propun să aibă mai multă grijă de sănătatea lor și de starea lor de bine, dar adesea această rezoluție rămâne undeva într-un cadru foarte îndepărtat. Altele sunt prioritățile acum, iar din acest motiv, persoane foarte tinere ajung să sufere de mari carențe de vitamine, de tot feluri de dureri și chiar de boli severe. Dacă în ultimii ani ați pendulat între obligațiile de la servici, viața de familie și alte câteva angajamente sociale, este puțin mai dificil să reveniți la un stil de viață mai echilibrat. Puțin mai dificil, dar nu imposibil.

Poate că vă gândiți că trebuie să mâncați mai sănătos, că trebuie să mai renunțați la ultima ceașcă de cafea pe care o serviți amiaza târziu și că bine ar fi să faceți și puțin sport sau măcar să mergeți mai mult pe jos. Nu încercați să faceți toate aceste lucruri deodată, căci este nevoie de timp pentru a ajunge la echilibrul de care un organism sănătos și o minte odihnită au nevoie. Pașii mărunți, dar siguri sunt cei mai de folos. Pe lângă mersul pe jos și alegeri alimentare mai sănătoase, iată doar câteva echipamente de uz casnic care vă vin în ajutor să adoptați odată pentru totdeauna un stil de viață mai sănătos:

  1. Un multicooker este probabil cel mai apreciat echipament dintr-o bucătărie la momentul de față. Coace, fierbe, prăjește, gătește la aburi, prepară dulceață și iaurt și multele altele, fără să fiți prin preajmă. Cât timp gătește, puteți face sport, puteți să faceți un duș relaxant sau puteți să vă întindeți la telefon cu o bună prietenă. Cea mai apreciată funcție a unui multicooker care vă va ajuta să rămâneți pe drumul cel bun în ceea ce privește alimentația mai sănătoasă este cea de gătit lent. Gătitul lent are rolul de a extrage toți nutrienții din alimente, fără să îi distrugă, motiv pentru care se mai numește și gătire sau fierbere extractivă. Fie că vă doriți o supă de pui, o mâncare de leguminoase sau un orez plin cu legume și verdeață, nu trebuie nicidecum să stați în fața aragazului.
  2. Prăjitor de pâine. Un prăjitor de pâine este minunat în diminețile aglomerate din timpul săptămânii când chiar nu vă permiteți să gătiți o omletă sau un alt preparat mai complex. Și, pentru că niciodată cafeaua nu se bea pe stomacul gol, primul lucru pe care îl puteți face dimineața când intrați în bucătărie este să prăjiți câteva felii de pâine pe care le puteți servi cu unt, cu dulceață, cu cremă de brânză, cu unt de arahide sau cu orice aliment care vă face diminețile mai frumoase. Pâinea prăjită este grozavă și la ciorbe, supe și supe-creme, în special ciorbă rădăuțeană, supă de salată sau supă de țelină. Și, desigur, oricând doriți o porție de bruschete cu roșii coapte și busuioc proaspăt, pâinea prăjită este baza ideală.
  3. Fierbător. Un stil de viață sănătos presupune să consumăm cât mai multe lichide, dar apa plată nu este întotdeauna cea mai atrăgătoare opțiune. În timpul verii, putem aromatiza apa cu felii de castraveți, căpșune, frunze proaspete de mentă sau o picătură de ulei esențial organic. În schimb, la venirea anotimpului rece, băuturile calde sunt cele mai tentante. Cu ajutorul unui fierbător, puteți fierbe rapid apă, așa că nu vă rămâne decât să serviți ceaiurile care vă plac. Nu vă limitați doar la ceaiuri medicinale sau de fructe, ci serviți când și când și o cană cu cacao fierbinte. O altă rețetă grozavă de băutură implică sucul de la o portocală, apă fierbinte, zahăr brun și foarte puțină scorțișoară.

În cele din urmă, nu uitați că relaxarea minții și a corpului înainte de somn este esențială. Țineți-vă departe de televizor, calculator și telefon înainte de a merge la somn. Iar zi de zi, administrați-vă cea mai indicată vitamină a tuturor timpurilor, și anume râsul.


Lasă un Comentariu...

*