Curățenie birouri

Trăim într-o eră în care jumătate din viață ne-o petrecem la serviciu. În orice domeniu am lucra, cele opt ore de muncă se pot transforma cu ușurință în 9-10. Dar, atunci când iubim ceea ce facem, timpul trece fără să realizăm. Ca să muncim cu drag și spor avem nevoie de un mediu creativ, ceea ce implică și subiectul curățenie birouri.

curatenie birouri (1)

Picture 1 of 4


Dacă acasă curățenia este primordială, la serviciu avem tendința de a nu ne interesa acest subiect. Ni se pare firesc să ajungem dimineața în birou, iar mocheta să fie aspirată, praful să fie șters, sacii menajeri schimbați și geamurile sclipitoare. Ce nu realizăm este faptul că nu este o muncă atât de ușoară.

Este la fel ca acasă. Atunci când așteptăm musafiri, fie ei prieteni apropiați sau vecini, ne facem timp pentru curățenie. Așezăm frumos lucrurile la locul lor, împachetăm hainele în dulap, ștergem praful, deschidem larg geamurile pentru un aer curat, aspiram în toate încăperile și ne facem toate tabieturile până ne asigurăm că locuința arată imaculat. La birou, chiar dacă nu intră în fișa postului, curățenia trebuie păstrată. Clienții care trec pragul firmei pot fi considerați musafiri, la fel ca și acasă, iar dacă aceștia vor găsi un mediu „toxic”, va părea o lipsă de respect din parte noastră.

Curățenia din sediul unei firme denotă gradul de respect pe care aceasta o are față de angajații săi, dar și față de clienții care le trec pragul. Indirect, printr-o curățenie impecabilă, se arată gradul de interes și preocuparea pentru imaginea companiei.

Spre deosebire de ultimii ani, atunci când firmele preferau să își angajeze propriul personal pentru curățenie, în ultima perioadă se poate observa o tendință către externalizarea acestui serviciu. Această trecere este bazată pe faptul că mulți administratori de firme au realizat că angajarea unei firme specializată în curățenia profesionistă are o mulțime de avantaje. În topul acestor avantaje regăsim timpul și banii economisiți.

Prin apelarea la o firmă specializată în curățenie birouri veți scăpa de grija angajării unui personal pentru curățenie, nu va trebui să îl supravegheați și veți putea uita de grija investițiilor lunare în tot felul de soluții de curățenie sau ustensile necesare.

Prin externalizarea curățeniei pentru clădirea dumneavoastră de birouri, marele avantaj al acestui serviciu este că firmele specializate pot prelua acest serviciu și pot lucra în funcție de programul dumneavoastră, astfel nu va exista riscul ca activitatea angajaților să fie perturbată.

Există chiar și firme de curățenie profesioniste care, atunci când este necesar, pot face curățenie noaptea sau în afara orelor de program, iar în timpul zilei pot detașa personal pentru menținerea ordinii.

Mediul în care lucrezi trebuie să te inspire, să poți fi creativ, să fie un mediu curat care să te facă să dai randament total asupra sarcinilor care îți revin. Mai ales dacă lucrați într-un loc în care trebuie să fiți inovativi. Vizual, un spațiu încărcat ne poate afecta randamentul și ne poate încetini în ceea ce privește task-urile pe care le avem de îndeplinit.

Așadar, firmele au o responsabilitate mare atunci când vine vorba despre curățenie birouri. Dacă alegeți firmă specializată, prin încheierea unui contract cu aceasta veți putea opta pentru tipurile de operațiuni pe care le doriți, iar în acest fel veți putea să vă planificați bugetul până la ultimul bănuț.

Lasă un Comentariu...

*