5 obiecte de care ai nevoie pentru a lucra eficient de acasă

Pe lângă faptul că tot mai mulți dintre noi îți iau jobul acasă și continuă să lucreze poate chiar și în weekend, un alt segment, destul de semnificativ, s-a reorientat către munca exclusivă de acasă. Cunoscuți ca și freelanceri, fără doar și poate fiecare din aceștia au nevoie de un loc amenajat în locuință pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.

5 obiecte de care ai nevoie pentru a lucra eficient de acasa (1)

Picture 1 of 4

Poate că și tu te numeri printre ei, așadar nu ți-ar strica să identifici care sunt cele 5 lucruri de care vei avea nevoie pentru ca munca de acasă să decurgă ca pe roate.

1. Atâta timp cât ai un laptop, biroul tău de lucru poate fi oriunde, sistemul putând fi așezat chiar și pe masa din bucătărie. Însă pentru a conștientiza și a intra în spiritul oficial caracteristic unui spațiu de lucru cel mai bine ar fi să-ți procuri un birou în toată regula. Indiferent de dimensiunea acestuia, este important ca el să existe și să corespundă cerințelor tale, atât celor estetice, cât și celor funcționale. Așadar un blat suficient de încăpător, de aproximativ 90 cm lățime, ar trebui să te mulțumească. La capitolul design alege un stil apropiat de cel al locuinței tale, astfel încât să nu perturbi armonia creată până acum.

2. Lucru de acasă impune și ceva tehnologie. Astfel, pe lângă laptop vei mai avea nevoie de o imprimantă, un scaner și o bandă de internet care să nu te lase la greu. În funcţie de domeniul în care activezi poate vei avea nevoie chiar şi de un fax, însă câţi dintre noi mai folosesc aşa ceva. Atâta timp cât ai cartuşe de imprimantă pline, care să-ţi permită să imprimi atât pagini în varianta alb negru, cât și color și cât timp ai și un scanner la îndemână atunci ești asigurat din toate punctele de vedere.

3. Oricât de mult ai încerca să eviți aglomerarea de acte, de documente și facturi, acestea tot se vor aduna la un moment dat. Și pentru că unul dintre secretele unei locuințe frumoase și atrăgătoare este ordinea, evită pe cât posibil să lași hârtiile împrăștiate prin casă sau doar și în zona de lucru. O modalitate de a preveni acest lucru este să apelezi la cutii de arhivare. Câteva astfel de cutii de arhivare te vor ajuta să fii mai organizat. Alege câte una pentru o anumită destinație. Astfel, contractele îndosariate pune-le într-o cutie, în timp ce facturile în alta. Pentru a le identifica și mai ușor mergi pe variante cromatice diferite. În plus, este posibil ca acestea să fie exact acel strop de culoare de care spațiul tău are nevoie.

4. Cu toate că acasă este locul în care ar trebui să te simți cel mai bine, încearcă să creezi o zonă de lucru cât mai plăcută, care să te inspire. În acest sens nu ar fi rău dacă ți-ai achiziționa sau ți-ai face chiar tu câteva accesorii de birou colorate și haioase.

5. Unul din cele mai importante obiecte de care vei avea nevoie este un scaun comod de birou, care să-ți asigure o postură corectă în timpul lucrului, altfel, cu cât mai incomod este scaunul cu atât mai mult îți vei dori să te ridici și să fugi din acest loc. Asigură-te că atunci când vei achiziționa scaunul de birou acesta nu numai că va arăta bine și se va potrivi cu masa ta de lucru, dar îți va oferi și un loc relaxant.


Lasă un Comentariu...

*