5 idei ca să-ți organizezi biroul de acasă

Dacă obișnuiești să lucrezi de acasă trebuie să știi că acest lucru se întâmplă din ce în ce mai des, devenind un lucru absolut normal. Cu toate acestea, pentru a te „despărți” cumva de mediul de acasă este nevoie să îți creezi un spațiu de lucru propriu, în care să simți dorința de a munci.

Amenajarea unui birou acasă este o necesitate pentru toate persoanele care obișnuiesc să lucreze destul de mult pentru serviciu de acasă. În acest mod vei reuși să separi zona de lucru de zona în care te relaxezi. Vei beneficia de multă liniște, de un spațiu doar al tău, pe care îl poți transforma astfel încât să te simți minunat și în același timp vei avea totul la îndemână. Nimic nu trebuie să îți lipsească din ceea ce aveai la serviciu, dacă hotărăști ca sarcinile de lucru să fie duse la îndeplinire din biroul de acasă. Și acest lucru este posibil – vei putea lucra la fel de bine din biroul casei tale!

Iată mai jos 5 idei ca să-ți organizezi biroul de acasă:

1. Organizează cât mai bine spațiul! Nu așeza totul la voia întâmplării, ci realizează mai înainte de toate o schiță pe care să o respecți. Adaugă pe o foaie de hârtie tot ceea ce ți-ar folosi la birou și mai apoi încearcă să identifici cum anume le așezi astfel încât să beneficiezi de un birou cât se poate de frumos amenajat și cu ceva spațiu liber. Ai putea alege acest dulap metalic pentru adăpostirea tuturor dosarelor la care lucrezi, dar și a produselor de care ai nevoie, precum coli de hârtie, pixuri, etichete, etc. De asemenea, trebuie să știi că biroul și scaunul ergonomic sunt de nelipsit de aici, așa că ar fi bine să afli exact unde le așezi și mai ales să te hotărăști asupra dimensiunilor lor.

2. Ține totul bine aranjat! Cu siguranță nu îți dorești ca totul să fie lăsat la voia întâmplării în biroul tău pentru că acest lucru ți-ar putea dăuna activității tale. Trebuie să găsești ceea ce ai nevoie destul de repede, fără să pierzi minute bune. De aceea, fiecare obiect trebuie să aibă locul lui și să încerci să nu îl schimbi. Ai putea folosi mape de plastic, pe care le poți regăsi aici, bibliorafturi, dar și anumite spații de depozitare în care să le așezi în ordine.

3. Iluminatul – un obiectiv important. Ar fi bine să amenajezi biroul casei tale acolo unde este cea mai multă lumină naturală. Și acest lucru pentru că orele pe care le lucrezi de acasă sunt destul de multe și trebuie să beneficiezi de cât mai multă lumină naturală. Geamurile mari prin care să pătrundă lumina și care să se poată deschide pentru a putea aerisi sunt esențiale pentru un birou în care vrei să te simți bine. De asemenea, becurile cu LED și lumina caldă, dar destul de puternică sunt alte obiective pe care să le ai în vedere. Corpurile de iluminat suspendate, dar și cele de birou trebuie să se regăsească pe biroul tău.

4. Alege un scaun ergonomic! Acest lucru este foarte important pentru sănătatea ta. Gândește-te că vei petrece aici ore bune și trebuie să încerci să îți protejezi cât de mult poți spatele. De aceea, un scaun ergonomic te va ajuta să faci acest lucru, protejându-ți astfel sănătatea.

5. Biroul trebuie ales în funcție de necesitate! Aici facem referire la masa de lucru. Nu este cazul să cumperi un birou imens dacă spațiul este destul de mic și mai ales dacă nu ai nevoie, ai putea alege unul potrivit cu dimensiunile camerei în care dorești să amenajezi totul. Dacă beneficiezi de un spațiu mai mare, atunci ai putea să te bucuri de un birou mai mare, pe care să poți așeza atât laptopul, cât și restul obiectelor de care ai nevoie.

Lasă un Comentariu...

*