4 sfaturi pentru amenajarea propriei locuințe într-un mediu de lucru cât mai plăcut

Acasă te simți atunci când te regăsești, când îți găsești liniștea și atunci când simți să nu îți lipsească nimic. Pentru cei mai mulți, acasă nu înseamnă nimic legat de serviciu, însă pot exista situații în care o parte din locuință să reprezinte pentru alții chiar jobul full time, cu taskuri și deadline zilnic.

birouPentru cei din urmă, propria locuință întrunește două calități – spațiu de recreere, dar și birou. De aceea, atunci când vor face amenajarea casei vor ține cont de nevoile de lucru efective și vor trebui să găsească cele mai potrivite soluții pentru ca totul să se încadreze perfect.

Iată mai jos 4 sfaturi pentru amenajarea propriei locuințe într-un mediu de lucru cât mai plăcut:

1. Alege o amenajare care să te ajute să fii motivat! Acesta este un prim aspect peste care nu ar trebui să mergi mai departe. Stilul de amenajare al locuinței trebui să fie cât se poate de prietenos cu gusturile tale, astfel încât nimic să nu lipsească. Pe de o parte, totul trebuie să semene cu ceea ce ai creat în locuință, dar la fel de drept este că vei avea nevoie și de un spațiu de lucru bine delimitat. De aceea, ar trebui să ceri sprijinul unui designer de interior, explicându-i astfel cum lucrezi, cât timp petreci aici și mai ales cam cum ți-ai dori să arate biroul tău. Culorile calde, un iluminat puternic, dar și elemente ce fac parte din personalitatea ta vor reuși să se împletească astfel încât rezultatul final să fie cel așteptat de tine.

2. Păstrează ordinea perfectă! Mai ales atunci când ești acasă, trebuie ca totul să fie în perfectă ordine. De aceea, pentru a păstra totul foarte bine așezat ai putea alege un capsator, pe care îl poți regăsi aici, cu care să poți îndosaria toate documentele necesare și pe care să le așezi mai apoi în bibliorafturi. Dacă lucrezi cu multe documente, mai mult ca sigur vei avea nevoie de un dulap unde să poți adăposti atât mapele de documente, cât și cele necesare pentru tipărirea acestora, așa cum ar fi un cartuș de imprimantă, precum este acesta, dosare sau plicuri.

3. Delimitează bine spațiul de lucru de restul locuinței tale! Dacă trebuie să lucrezi multe ore pe zi și ai ales să lucrezi de acasă, mai mult ca sigur vei avea nevoie de un spațiu doar al tău, în care să îți poți duce la îndeplinire toate atribuțiile zilnice. De aceea, dacă vei alege să lucrezi oriunde în locuință nu vei face altceva decât să întrepătrunzi sarcinile de lucru de la serviciu cu cele de acasă, iar rezultatul nu va fi unul pe care ți-l dorești. Ar fi bine să ai în vedere, un birou doar pentru tine, în care să poți să duci la bun sfârșit lista de priorități din ziua respectivă. În plus, biroul tău ar trebui să se afle într-un colț mai retras din locuință, într-un loc mai liniștit, mai ales atunci când locuința beneficiază de mai multe camere.

4. Mobilier – doar atât cât ai nevoie! Iată un alt lucru pe care trebuie să îl ai în vedere. Cu cât vei cumpăra mai multe piese de mobilier, cu atât vei avea senzația că nu vei avea spațiu. De aceea, ar fi bine să cumperi doar atât mobilier cât ai nevoie și nimic în plus. Mai mult ca sigur vei avea nevoie de un scaun ergonomic, masa de lucru, dar și de un dulap în care să poți așeza totul la locul lui. Dacă beneficiezi de o cameră mai mare, ai mai putea adăuga și alte lucruri care să te ajute să lucrezi cu mai mult drag.


Lasă un Comentariu...

*