Sursa foto: pexels.com
Administrarea unei clădiri de birouri necesită multă muncă și atenție la detalii. Trebuie să iei în calcul toate activitățile și resursele materiale de care acestea depind. Consumabilele se dovedesc esențiale pentru eficiență, acuratețe, asigurarea unui mediu plăcut și igienă. Chiar dacă multe activități s-au mutat în mediul digital, încă este nevoie de anumite produse. În plus, la toalete și în alte locuri din clădirile de birouri, consumabilele sunt de neînlocuit. În rândurile care urmează îți prezentăm 6 dintre ele, de care nu trebuie să uiți când faci liste în vederea achizițiilor.
- Săpun lichid
Indiferent de tipurile de activități care se desfășoară într-o clădire de birouri, la toalete ajung toți angajații. Igiena este importantă, de aceea trebuie să asiguri permanent săpun. Un săpun lichid Esenia 5 litri cu miros de liliac sau un alt tip de produs de igienă similar este de ajuns pentru câteva zile sau săptămâni, în funcție de numărul de angajați. Este bine să instalezi și dozatoare pentru săpun lichid, care te ajută să eviți risipa. Săpunul este ieftin, dar pe termen lung risipa înseamnă costuri mari. Un dozator de inox pentru săpun lichid de la Esenia este rezistent și eliberează o cantitate optimă pentru igienă.
- Consumabile din hârtie
Chiar dacă multe informații se distribuie pe mail sau alte mijloace de comunicare online, produsele din hârtie nu pot lipsi din birouri. De exemplu, notițele rapide necesită agende sau carnețele, iar printarea hârtie A4. Printre produsele din hârtie necesare într-un birou se numără:
- Sticky notes;
- agende;
- carnețele;
- coli de imprimantă;
- hârtie de împachetat;
- plicuri și dosare;
- caiete.
- Consumabile pentru organizare
Consumabilele care contribuie la organizare te ajută să prioritizezi sarcini și să le îndeplinești la timp. De asemenea, facilitează localizarea și marcarea documentelor. Exemple de consumabile organizaționale sunt:
- Markere;
- creioane și pixuri;
- gume de șters;
- capsatoare și capse;
- mape;
- agrafe de birou;
- foarfece;
- lipici;
- recipiente pentru markere sau alte resurse.
- Alte produse de igienă
Pe lângă săpun, ai nevoie și de alte produse de igienă. Dezinfectantul este util atât la toalete, cât și la birou. Coronavirusul, gripa și alte boli transmisibile pot afecta colectivul de muncă. Alte produse necesare sunt prosoapele de hârtie, pe care este bine să le pui într-un dispenser, pentru un plus de igienă și economisire. Nu uita de hârtia igienică, sacii de gunoi, odorizantele de cameră și de WC.
- Consumabile pentru curățenie
În orice clădire în care lucrează mulți oameni curățenia și situația sanitară trebuie să fie prioritare. Angajații trebuie să se simtă confortabil și să fie sănătoși pentru ca rezultatele să fie bune. Pentru curățenia clădirii poți angaja propriul personal sau poți colabora cu o firmă de profil. În orice situație, trebuie să ai la îndemână consumabile pentru curățenie, pentru că murdăria poate apărea și în afara programului de lucru al angajaților responsabili cu eliminarea acesteia. Printre produsele consumabile necesare pentru curățenie se numără:
- Șervețele umede;
- Soluții de curățare pentru diferite suprafețe (pardoseală, geamuri, mobilă, etc);
- șervețele pentru monitoare;
- mănuși de cauciuc.
- Decorațiuni pentru momente festive
În orice clădire de birouri se ivesc deseori ocazii care merită sărbătorite: evenimente din cadrul firmei, ca lansări de produse, aniversări, petreceri de Crăciun, pensionări, etc. Orice moment festiv necesită o anumită atmosferă, pe care o obții cu ajutorul decorațiunilor. Printre ele se numără:
- Baloane;
- lumânări pentru tort;
- decorațiuni pentru aniversari;
- decorațiuni pentru sărbătorile de iarnă;
- fețe de masă;
- farfurii, pahare și tacâmuri de unică folosință;
- confetti.
Consumabilele sunt indispensabile în orice clădire de birouri. Cele 6 tipuri de produse de mai sus trebuie să se afle mereu pe lista ta. Asigură-te că achiziționezi destule, pentru că unele se consumă repede.