Care sunt tendințele obiectelor de décor dezvăluite la târgul Tendence

Fiind unul dintre cele mai importante târguri de bunuri de consum internațional din a doua jumătate a anului, Tendence din Frankfurt Main prezintă inovații și tendințe în jurul temelor de casă și decorare. Târgul este organizat anual și este deschis doar vizitatorilor comerțului.

La Tendence, expozanții naționali și internaționali prezintă produse, evoluții și tendințe inovatoare pentru sezonul viitor, astfel încât vizitatorii să găsească informații detaliate și cuprinzătoare la standul târgului. Tendence este cea mai bună platformă pentru produsele din segmentul de piață mediu și superior și este o sursă de inspirație pentru cumpărătorii industriei.

t1

Picture 1 of 5

Anul trecut, 37% dintre expozanții de la cel mai important târg comercial din toamnă din Europa au venit din 51 de țări diferite. La această platformă de produse noi și branduri de top prezintă tendințele lor de Crăciun și oferă astfel comerțului cu amănuntul național și european șansa de a plasa comenzile de urmărire pentru sezonul de Crăciun. În același timp, expozanții își prezintă colecțiile pentru sezonul de primăvară și vară.

Ce tendințe se preconizează? Ediţia din acest an a târgului Tendence a  bifat noutăţile în domeniul bunurilor de consum pentru casă şi lifestyle prin game de produse propuse pentru perioadele următoare, un accent special fiind pus pe experienţa naturii şi outdoor living.

Care au fost noutățile târgului? Anul acesta, secțiunile giving şi living au fost împărţite pe mai multe pavilioane şi zone în funcţie de segmentele care se regăsesc în tendinţe: Lovely Home, Pure&Elegant, Decoraţii de sezon, Cadouri clasice, Young Gift, Accesorii şi bijuterii, Cadouri culinare, Modern Craft, Talents. În acestea s-au regăsit pe larg diverse soluţii de amenajări şi decorări, produse şi accesorii pentru casă (în special cele pentru bucătărie şi aranjarea mesei), terasă şi grădină,  materiale textile pentru casă, accesorii trendy şi pentru copii, flori, articole cadou, accesorii de modă, bijuterii.

Unicitatea târgului. La ediția din acest an, piesele unice de porţelan Blue Sunday s-au remarcat în primul rând (designerul Ana Badur a aplicat glazura tradiţională albastră de cobalt realizând structure constrastante), urmate de Light 1.0 (designerul Lenka Zahirkova a realizat o lampă “fără sticlă”, utilizând porţelan alb), și de scaunele din lemn natur prezentate de compania NIU.

Sursă foto:pinterest.com

 

 


Lasă un Comentariu...

*