5 sfaturi practice pentru un birou mai organizat

Dacă ți se întâmplă adesea să uiți unde ai pus documentele importante sau notițele de care ai nevoie, înseamnă că nu ai un birou organizat și nu te poți bucura de îndeplinirea eficientă a sarcinilor de zi cu zi. Astfel, un birou organizat reprezintă un loc simplu, unde găsești totul […] mai mult »

3 motive să investești în cartușele pentru imprimantă

Dacă lucrezi într-un birou în care tipăriturile sunt necesare, asigură-te că deții o imprimantă bună, dotată cu cartușe de calitate. De ce? În primul rând, pentru că documentele trebuie să fie lizibile, acest lucru fiind esențial pentru ca profesionalismul să iasă în evidență. De asemenea, investiția în produse de calitate […] mai mult »

Idei de amenajare a biroului acasă

În zilele noastre, acasă nu mai este doar locul în care îți petreci timpul cu familia și te odihnești. Adeseori, ești nevoit să lucrezi și acasă, după orele de program de la birou. Unele sarcini nu pot fi finalizate în timpul programului de muncă, dar nu pot fi nici amânate. […] mai mult »

5 motive să îți faci cumpărăturile online

Statul la cozi nu mai e de mult timp un lux pe care să ți-l poți permite. În secolul vitezei, când totul trebuie să se întâmple acum, 15 minute de stat la coadă într-un magazin de orice tip poate însemna întârzierea la locul de muncă sau pierderea timpului în traficul […] mai mult »

4 idei de amenajare a biroului de acasă care să te inspire

Locurile de muncă de acasă au devenit în ultimul timp o adevărată tendință. Pretutindeni în lume, persoanele care lucrează de acasă încearcă să își creeze la domiciliu un mediu de muncă cât mai creativ și cât mai revigorant. Iată în rândurile de mai jos 4 idei fantastice prin care puteți […] mai mult »