4 tips & tricks pentru un birou organizat acasă

Casa reprezintă locul în care trebuie să ne simțim cel mai bine, spațiul în care ne găsim liniștea și în care ne relaxăm. Cu toate acestea, pentru unii dintre noi, acasă înseamnă și împletirea acestor lucruri cu partea profesională.

Din ce în ce mai multe persoane încearcă lucrul de acasă, însă pentru ca acest lucru să funcționeze totul trebuie să fie bine organizat chiar acasă. Nu poți lucra de oriunde, astfel că uneori nu este de ajuns să îți așezi calculatorul în bucătărie pentru a-ți îndeplini sarcinile de lucru, ci ai nevoie de un spațiu cu multă liniște și în care să poți regăsi toate elementele necesare desfășurării activității. De aceea, amenajarea unui birou sau mai bine spus transformarea unei camere dintr-una obișnuită într-un birou poate fi considerată o soluție cât se poate de eficientă.

Iată mai jos 5 tips&tricks pentru un birou organizat acasă:

1. Folosește-te de anumite lucruri care te pot ajuta să pui totul în ordine – acesta este un prim aspect și cât se poate de important. Fie că este vorba despre acest capsator hârtie, fie că îți dorești să aranjezi într-un dulap anumite bibliorafturi totul trebuie să fie găsit ușor și mai ales să dea senzația de ordine. Cei mai mulți nu se pot desfășura în dezordine și de aceea este bine să planifici acest lucru încă de la început. De asemenea, renunță la zecile de hârtii ce stau aruncate pe masa de lucru și încearcă să planifici mai bine task-urile zilnice cu ajutorul unei astfel de tablă magnetică cu suport. Aici, îți vei putea nota exact ceea ce trebuie să știi și vei putea face o bună planificare.

2. Cumpără doar mobilierul de care ai nevoie! Mulți dintre noi suntem tentați să luam tot „setul” de mobilier pe care mai apoi să încercăm să îl îngrămădim în birou și în acest fel ajungem să ne simțim sufocați. De aceea, dacă consideri că nu ai nevoie decât de o masă de lucru și de un scaun ergonomic, nu încărca mai mult prin adăugarea unui dulap sau a unei canapele. Dacă crezi ca ai nevoie și de alte obiecte de mobilier sau atunci când spațiul îți permite, ai putea încerca și altceva, folositor.

3. Scaunul ergonomic – de nelipsit din biroul casei tale! Dacă obișnuiești să stai mult timp în fața calculatorului, atunci mai mult ca sigur vei avea nevoie de un scaun ergonomic pe care să poți sta până seara târziu, fără ca sănătatea să îți fie pusă cumva în pericol. De aceea, este bine să alegi atent scaunul de la birou astfel încât să întrunească toate aceste lucruri, protejându-ți în acest mod spatele și sănătatea.

4. Accesoriile, un plus de personalitate biroului tău. Mai mult ca sigur îți dorești să creezi un spațiu în care să te regăsești, un loc vesel și primitor și de aceea vei trece mai departe și vei încerca să combini anumite accesorii așa încât o parte din personalitatea ta să fie aici și ori de câte ori vei păși în interior să te poți simți foarte bine, ba chiar mai mult să determini creșterea productivității muncii. Fie că este vorba de draperii, fie de covoare sau de tablouri ori rame foto, toate acestea vor îmbunătăți destul de mult aspectul biroului tău.

 

Lasă un Comentariu...

*