4 factori neobișnuiți care influențează performanța la locul de muncă

Indiferent că desfășurați o afacere proprie sau că aveți o muncă de birou, sunt nenumărate modalități prin care puteți lucra mai mult și mai eficient, dar și prin care puteți spori productivitatea generală în situația în care aveți în subordine un număr mare de angajați. Există și o mulțime de moduri mai neobișnuite sau necunoscute prin care puteți spori indirect productivitatea la locul de muncă.

În rândurile care urmează, vom vedea care sunt acei factori care vă influențează obiceiurile personale de lucru, dar și obiceiurile tuturor angajaților și cum îi puteți motiva să lucreze mai eficient.

Mobilierul și echipamentele de birou. Poate că nu v-ați gândit la asta, dar piesele de mobilier pe care le utilizați, cât și celelalte echipamente de birou, precum laptopuri, imprimante, consumabile imprimantă și alte dispozitive au un impact substanțial asupra productivității generale. Nu degeaba există o așa mare concurență pe piață cu privire la cel mai bun mobilier de birou și cele mai performante consumabile imprimantă. Înainte de a investi în astfel de lucruri, este important de știut impactul pe care îl vor avea asupra productivității și eficienței. Potrivit experților, una dintre cele mai bune modalități prin care puteți spori performanța și moralul angajaților este prin a le oferi un mediu de lucru confortabil și practic, în care să aibă toate lucrurile necesare la îndemână. Mobilierul de birou nu trebuie să arate bine doar pentru o estetică generală plăcută, dar ar trebuie să fie, de asemenea, confortabil pentru a vă asigura că angajații lucrează în condiții bune.

Eliminați ședințele inutile. Acest lucru ar putea părea puțin ciudat, deoarece ședințele au devenit o parte integrantă a culturii noastre de birou, așa că acum nici nu ne-am putea imagina o singură zi fără o ședință. Totuși, ședințele sunt mari consumatoare de timp și, adesea, sunt neproductive. Unul dintre cele mai bune moduri prin care puteți elimina necesitatea unei ședințe pentru ca toți angajații să își utilizeze timpul într-un mod mai productiv este prin a vă pune la punct sistemul de comunicare care, de preferat, va fi performant, fiabil și ușor de utilizat. Înainte de a programa o ședință inutilă, gândiți-vă dacă nu puteți soluționa unele probleme folosind sistemul de comunicare de birou.

Stabiliți termene-limită. În general, stresul este considerat nociv și auzim pretutindeni că ar trebui să încercăm orice metodă pentru a scăpa de stres. Totuși, un nivel gestionat de stres este foarte benefic în ceea ce privește productivitatea la locul de muncă. Un pic de stres ajută angajații să își gestioneze mai bine sarcinile, să își stabilească prioritățile și să își atingă obiectivele la timp. Pentru a vă asigura că suportați cu toții un nivel gestionat de stres, ar trebui să încurajați metoda stabilirii unor termene pentru diferite sarcini. Veți fi surprinși de cât de multe puteți realiza într-o zi dacă urmăriți ceasul și termenele pe care le-ați stabilit pentru ceea ce aveți de dus la îndeplinire.

Acordați-vă o pauză. Poate că sună neproductiv, dar conform cercetărilor, sarcinile care necesită foarte multă concentrare și timp vor fi îndeplinite mai eficient dacă angajații vor beneficia de mici pauze. Aceste pauze îi vor menține motivați și le vor permite să se concentreze mai bine asupra a ceea ce au de făcut. Dacă vor continua să lucreze fără nicio pauză, moralul lor va scade rapid, la fel și performanța. Prin urmare, pentru un moral ridicat, pentru productivitate sporită și pentru mai multă claritate, ar trebui să faceți pauze regulate în timpul sarcinilor îndelungate.

 

Lasă un Comentariu...

*