3 sfaturi pentru amenajarea unui spațiu de birou acasă

Pandemia de coronavirus a dus la apariția unei noi tendințe pe piața muncii – mutarea job-ului din sediu, acasă. Dacă lucrezi deja de ceva timp acasă și preconizezi că vei mai lucra 1-2 ani tot în aceste condiții, ar fi bine să iei în considerare amenajarea unui spațiu care să îți servească drept birou.

3 sfaturi pentru amenajarea unui spațiu de birou acasă

Astăzi îți vom oferi 3 sfaturi utile pe care le poți aplica atunci când vine vorba de amenajarea spațiului de birou!

  1. Acordă atenție specială spațiilor de depozitare

Dacă lucrul tău nu se rezumă doar la telemuncă și implică și prelucrarea actelor sau alte activități, atunci trebuie să acorzi o atenție sporită spațiilor de depozitare. Nu mai este un secret faptul că ești mult mai productiv dacă lucrezi dintr-un spațiu ordonat, în care fiecare lucru are locul său. Așa că, înainte de a începe să cumperi obiectele de mobilier, fă-ți o mică schiță a modului în care va fi amenajată camera. Nu o încărca inutil, ci rezumă-te la obiectele cu adevărat importante – birou, scaun și spații de depozitare. Din categoria spațiilor de depozitare, poți opta pentru tot felul de dulapuri din lemn, dulapuri metalice, biblioteci, rafturi, etc. Nu te orienta după cele mai mici prețuri, ci mai degrabă caută raportul calitate-preț cel mai bun. Poate acest spațiu de birou temporar se va transforma într-unul permanent și atunci ai nevoie de obiecte de mobilier de calitate, rezistente și durabile în timp.

  1. Nu uita de accesorii

Obiectele de mobilier sunt importante, dar la fel sunt și accesoriile, iar aici nu ne referim neapărat la obiectele de decor care întregesc designul unui spațiu, ci la acele accesorii și echipamente care te ajută să îți desfășori corespunzător activitatea. Spre exemplu, un flipchart, o imprimantă și obiectele de papetărie sunt extrem de importante pentru o persoană care lucrează în departamentul de management sau marketing și trebuie să se organizeze cât mai bine. În schimb, pentru o persoană care are un mic business și se ocupă de pregătirea comenzilor, din categoria accesoriilor necesare fac parte ambalajele, foarfecele, scotch-ul, banda dublă adezivă, etc. Important este să îți faci de la bun început o listă cu toate lucrurile de care ai nevoie pentru a-ți desfășura activitatea în cele mai bune condiții.

  1. Personalizează spațiul după bunul plac

Unul dintre cele mai mari avantaje pe care le ai atunci când lucrezi de acasă este faptul că îți poți personaliza spațiul așa cum vrei. După ce te-ai asigurat că ai obiectele de mobilier și accesoriile necesare pentru activitatea de zi cu zi, nu îți mai rămâne altceva de făcut decât să dai viață spațiului prin tot felul de obiecte care ție îți fac plăcere și care te definesc. Optează pentru niște plante verzi, un colț de relaxare cu o mini-bibliotecă și un fotoliu confortabil, un colț pentru cafea, obiecte de iluminat cât mai inedite și obiecte de decor care scot în evidență spațiul. Personalizarea spațiului cu lucruri care îți plac îți vor da o bună dispoziție și te vor face să lucrezi mai cu spor. Vei vedea că dimineața ta va începe instant mai bine atunci când intri în spațiul de birou și vezi că fiecare obiect te definește. Este extrem de important să ne simțim bine în spațiul în care lucrăm, să ne ofere lumina naturală necesară și aerul curat pentru a fi mai productivi. Cu toate acestea, ai grijă să nu încarci spațiul cu prea multe lucruri care îți plac pentru a nu fi tentat să abandonezi lucrul și să te arunci în fotoliu să răsfoiești 2-3 ore o carte.

Acestea sunt sfaturile pe care noi le considerăm cele mai utile atunci când vine vorba de amenajarea unui spațiu pe care îl vei folosi drept birou. Planul este acum în mâinile tale, deci te poți apuca de treabă!


Lasă un Comentariu...

*